Specialist in Adwords Den Haag

    • Ruim 5 jaar ervaring in het beheren van Adwords accounts
    • Google Adwords en Google Analytics gecertificeerd
    • Jarenlange ervaring met campagne beheer en optimalisatie
    • Altijd een maandelijks overzicht van uw kosten en baten
    • Uitstekende begeleiding bij het beheren van uw campagne

AFSPRAAK MAKEN
VRIJBLIJVENDE OFFERTE

haagsche_citytax

 

 

Google Adwords Advertenties

Adwords specialist In Your Face Media

Adwords specialist In Your Face Media uit Den Haag zorgt voor goed converterende Google Adwords campagnes. Wij zijn Google Adwords gecertificeerd en hebben jarenlange ervaring met adverteren op Google. Google Adwords is een adverteer mogelijkheid waarbij u tegen betaling met zelf gekozen woorden op de eerste pagina van Google kan komen te staan. Het systeem werkt net als een veiling, de hoogste bieder wint en staat op nummer 1. Tenzij de advertenties van de op een na hoogste bieder relevanter zijn dan die van de hoogste bieder. Op dat moment zet Google de advertenties van de op een na hoogste bieder bovenaan. Het is om daarom belangrijk relevante advertenties te schrijven die vaak worden aangeklikt. Als de pagina waarmee u adverteert dan ook nog goed geoptimaliseerd zijn voor hoge conversie kan campagne zeer succesvol worden.


 

Adwords keyword analyse

Het is belangrijk om te bepalen welke woorden u wilt inkopen via Google Adwords. Daarnaast is het ook belangrijk om te bepalen welke advertentie groepen u maakt om de doelgroep mee aan te spreken. De advertentie moet duidelijk weergeven waarnaar de gebruiker op zoek is. Als dit het geval is, en de advertentie heeft een duidelijke call-to-action dan is de kans groot dat de gebruiker op jouw advertentie klikt. Op het moment dat de advertenties goed worden bezocht is het belangrijk om te kijken wat de bezoekers op uw website doen. Vinden ze waar ze naar op zoek zijn? Realiseert de campagne genoeg omzet? U investeert geld en wilt daar natuurlijk resultaat in de vorm van leads of sales in terug zien.

zoekwoorden analyse adwords

 

landingspagina

Onsite optimalisatie

Belangrijk is om de website waar een Adwords campagne zal worden gehouden onsite te optimaliseren. Dat wil zeggen dat pagina’s waarvoor Google Adwords zal worden ingezet geoptimaliseerd worden voor de woorden die bij Google worden ingekocht. Als de pagina geoptimaliseerd is zullen de kosten voor de campagne lager uitvallen. De pagina is immers relevanter geworden voor de woorden die u bij Google inkoopt. Nieuwsgierig naar de Google Adwords keyword tool waar u zelf kunt kijken hoeveel zoekopdrachten per maand er worden uitgevoerd naar uw product of dienst? Klik hier voor de Adwords keyword tool.


 

Voorbeeld Google Adwords campagne

Een nieuwe klant mag maximaal 20 euro kosten. U heeft 200 euro geïnvesteerd en 18 nieuwe klanten geworven via Google Adwords. De campagne is in dit voorbeeld een succes te noemen.
Rekensom maximale kosten: 18 x 20 = € 360,- euro. De uitgaven aan Google Adwords komen in dit voorbeeld neer op slechts € 200,-